Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі


28.03.2023

Добрий день діти!

Сьогодні до нас завітали дуже низвичайні гості Гаєчка та Гвинтик.

Ви хочете з ними познайомитись та дізнатися, що вони роблять? Тоді заппошую переглянути про них мультфільм.


-Діти, вам сподобалося грати із Гаєчкою та Гвинтиком? 

Що тобі сподобалося найбільше?

До побачення!




21.03.2023

Добрий день діти? Давайте з вами пригадаємо віршк-привітання ...



-Сьогодні ми з вами будемо готувати незвичайну піцу.

-Діти, вам подобається піца? З якою начинкою подобається найбільше?

Запрошую вас на свою віртуальну кухню де нас чекає шеф-повар.


-Молодці! Дякую за увагу , до нових зустрічей!




14.01.2023

Добрий день, діти! До нас сьогодні завітав незвичайний гвсть, а справжній чарівник, погляньте що він нам начарував...



Діти, хочете дізнатися що заховано у скрині чарівника, тоді відгадайте загадки.


А зарааз пропоную трішечки порухвтись.


Діти, чарівник пропонує вам погратися із геометричними фігурами, для цього підготуйте їх за зразком.



Ну що, готові? Тоді вмикай наступне відео.



07.03.2023


Привіт! Пропоную послухати казочку про братів -кругів

Жили-були круги, жили вони дружно, разо працювали, разом гралися.

Поглянь! Вони були однакові чи різні?



 Так, вони різні.

А за якою ознакою вони відрізняються?

Вірно! Є великі круги і є маленькі, туму вони різні за ВЕЛИЧИНОЮ.

-Скільки великих кругів, давай порахуємо.


так, великих кругів 3.

- А скільки маленьких?


Маленьких кругів 2.

-Поміркуй, яких кругів менше? Маленьких.

А на скільки маленьких кругів менше? 


Вірно! На один.


 

Увечері круги полягали спати. Маленькі покотились ліворуч, а великі - праворуч.


Азараз пропоную пограти у гру "Праворуч-ліворуч"







-Діти, вам сподобалося грати із братоми-кругами?

Подивись навколо та відшукай предмети , які схожі на круг.

Молодець!

А зараз візьми аркуш паперу та намлюй на ньому круг і спробуй перетворити його на якийсь предмет. Свої малюнки надсилай нам.

До побачення!





17.01.2023

Добрий день, діти! 

  



Погляньте на малюнок, що на ньому зображено?

Коли ми можемо побачити сніжинки, в яку пору року?

Так, зимою! За кожною сніжинкою сховалися завдання і коли ми їх пройдемо то зима нам податує подрунок.

Завдання 1 Розгляньте картинку таназвіть та покажіть цифри які є на зображенні.


Завдання 2

Розглянь зображення та порахуй на них сніжинки


Завдання 3 

Відшукай зайву фігуру.


Завдання 4

Розглянь картики та дай відповідь на запитання.




-Молодець ти впорався зз усіма завданнями і за це тобі зима дарує пісеньку і пропонує під неї потанцювати




27.12.2022

-Доброго ранку,

Зимового дня!

Гарних успіхів бажаю вам я.

Діти я запрошую вас у подорож до зимового лісу.





20.12.2022

Добрий день діти! Запрошую вас у подорож до зимового лісу.





29.11.2022




Привіт! Мене звати Оксанка.


 Я запрошую вас на гостину, а до кого відгадайте загадку.

Що за дивна непосида,

На стежину шишки кида.

З гілки скік та скік на гілку

Ви впізнали, хто це?

Так, це лілка і вона запрошує вас у гості.

Одже, ходімо в гості до білочки.

Пригадайте, де живе білочка?

Як вона виглядає?

Повторюй за мною...

Один, два, три

Білочку знайди


- Поглянь на малюнок, де сховалась білочка?
- Які дерева ростуть на галявині? 
-Скільки їх? Покажи цифру.
Яке дерево найнижче, а яке найвище?
- Скільки жолудів росте на дубові? (покажи цифру) 
-А скільки під дубом?  (покажи цифру) Де більше жолудів?
-Скільки шишок на ялинці? (покажи цифру)

А ось і наша білочка.




Погляньте, яка білочка господиня у неї є горішок пвна скриня і вона хоче пригостити нас горішками. Але горішки в неї незвичайні, а із завданнями.




Перший горішок.


Діти, порахуйте, скільки горішків знайшла білочка у травичці.








Другий горішок.


Коли художник малював цих тварин, то помітив що в їхніх зображеннях можна знайти різні геометричні фігури. 

Подивись на малюнок та відшукай ці фігури.





Третій горішок


Білочка назбирала грибочків у дві хустинки.

Яким короьором хустинки у білочки?

Скільки грибочків у синій хустинці?

Сккільки грибочків у червоній хустинці?

В якій грибочків більше?

На скільки ?



Четвертий горішок - руханка

А зараз білочка пропонує вам порухатися

і останній п'ятий горішок


виконай завдання...






скільки шишок назбирала білочка в дупло? Покажи цифру



А ми подарували їй ще одну шишку. Скільки шишок тепер є у білочки?



якою цифрою ми можемо показати кількість шишок?

Так, вірно цифрою п'ять.

Як же вона  утворилася?

Ми до 4 добавили 1.


Як же виглядає цифра п'ять? подивіться на малюнок.


Назвіть цифру, зображену на картках.

 Яке число позначають цифрою 5, або п’ятіркою? 

Розкажіть, яка на вигляд цифра 5?

 На яку цифру схожа нижня частина п’ятірки? 

Де розташований «хвостик» цифри 5?

Малята, білочка вам пропонує полухати казочку про п'ятірку.

«Казки про П’ятірку» П’ятірка — цифра дуже дружня та турботлива. Ви знаєте, з ким дружить П’ятірка? Вона — подружка п’яти пальців людини. Їх 5 на правій руці, 5 на лівій руці, 5 на правій нозі, 5 на лівій нозі. На зиму малечі дбайлива П`ятірка плете м`які рукавички. Перша хатинка для великого пальця, друга — для вказівного, третя — для середнього, четверта — для безіменного, а п’ята — для мізинчика. Тепло і затишно пальчикам узимку в таких рукавичках



Молодці, діти ви виконали всі мої завдання за це я вам дарую горішок!

До побачення.







22.11.2022


– Ви любите подорожувати?

– Сьогодні ми відправимось до міста Геометричних Фігур.

–  Як ви думаєте, чому воно так називається?

– Щоб потрапити до міста Геометричних Фігур потрібно пройти ось по цій стежці із геометричних фігур. Скажіть, з яких геометричних фігур викладена стежка.



– Ось і місто Геометричних Фігур.



Ви готові подорожувати по ньому?

– На чому можна подорожувати?

– Діти, серед великої кількості різних за розміром та кольором геометричних фігур – квитків придбайте квитки, якщо відомо, що квитки – не круги, вони не маленькі за розміром, вони не червоного і не синього кольору.



– Всі зайняли свої місця? Отже, вирушаємо у подорож по місту Геометричних Фігур.

– Ви любите гратися на дитячих майданчиках? Геометричні фігури теж. У них на майданчиках є пісочниці, гірки. Але найбільше жителі міста люблять гойдатися на гойдалках.

– З лівого боку на гойдалку посадіть три круга. На праву сторону посадіть квадратів  на один менше, ніж кругів.


– Скільки кругів? Квадратів? Чого більше? Менше?

– Що можна зробити, щоб кругів і квадратів стало однаково?


Діти, а які геометричні фігури мешкають у країні геометричних фігур? Щоб дізнатись, відгадайте загадки

                 Маю я три сторони

                І три кути.

               Чи мене назвати

               Зможеш ти?

                                   (Трикутник)




Є  чотири сторони                


Однієї довжини

Кожен, хто як ми - наш брат

Наше ім’я це……(квадрат)






Це - фігура не проста                   


Без початку, без кінця

Жодного кута не маю

Та усяк мене впізнає(Круг)





Це - фігура особлива                             


На всі сторони красива

Не вузька і не широка,

Рівномірна на всі боки.( куб)




Погляньте на малюнки і назвіть , які ще фігури живуть у цій країні.



Так, це овал!



А я куля!










Молодці діти !

Пограємо з вами в гру «Відповідай скоріше».

¾     У якої фігури немає кутів?

¾    Яка фігура має три сторони і три  кути?

¾    Яка фігура схожа на кавун?

¾    Яка фігура має чотири  однакові сторони? А ще яка?

¾    Яка фігура схожа на видовжений квадрат?

¾    Яка фігура не має  початку і кінця?



– У місті Геометричних Фігур , як і у кожному місті, багато будинків. Вони схожі на різні геометричні фігури. І під час їх будівництва використовували геометричні фігури. Давайте для жителів міста збудуємо ще один будинок.

– Які фігури підійдуть для будівництва? Це куби, вони об’ємні, у них є кути, ребра, грані. одна грань куба – квадрат.

– Чим куб відрізняється від квадрата?(Квадрат плоский,  куб – об’ємний).

– Чим куб відрізняється від кулі?(У куба є кути, він не може котитися).

– Що є спільного у куба і кулі?( Вони об’ємні).

– Чому із кубів зручно будувати?(Вони не котяться, вони об’ємні).

– Почали будувати будинок!

– Із яких фігур будували будинок?


– Діти! Подивіться, що це?   


  Вона закрита. Як можна її відкрити?(За допомогою ключа або кода). 

Але я його забула. Допоможіть мені пригадати його. 

Код заховався у геометричних квітах, які ростуть на клумбах міста. Для того, щоб його розгадати, потрібно у кожній квітці знайти зайву геометричну фігуру.

– Подивіться ось на цю жовту квітку. Поясніть, чим фігури геометричної квітки схожі і чим відрізняються.(Всі фігури одного кольору, але різної форми – серед жовтих овалів є один круг. Таким чином, зайва геометрична фігура – жовтий круг).

– Раз! Два! Три! Працювати почали!


–  Перевіряємо, чи вірно ви підібрали код до скриньки.

Screenshot_30

– Скринька відкрилась!Ви вірно відгадали код! Що в ній? 


Це вам дарують жителі міста Геометричних фігур.

І БУДУТЬ ЧЕКАТИ ВАС У ГОСТІ ЩЕ!







15.11.2022

Малята, до нас сьогодні завітають із лісу маленькі пухнасті створіння. Хто саме? Відгадайте загадку

Червонясту шубку мають,

 По гілках вони стрибають.

 Хоч самі малі на зріст,

 Та великий мають хвіст,

 Як намиста, оченята.

 Хто це? Спробуй відгадати. (Білочки.) 



 Так, діти, наші гості сьогодні — руденькі спритні білченята! 

Будемо ми з ними грати,

 Ласощами пригощати.

 Та спочатку треба, діти,

 Білченят знайти й злічити —

 Це ж не складно для маляток,

 Тих, що вміють рахувати?



- Скільки білочок на гілці? Покажи цифру.
- Скільки білочок у дуплі?
-Скільки на стовбурі?
- А скільки білочок всього?

Погляньте який кошик знайшла білочка.


Наші білочка просяти у вас допомоги, щоб ви навчили їх рахувати. Допоможемо білочкам?

Що є в корзинці? - Так це гостинці для білочок, але вони не знають чи вистачить х на всіх.

Поглянь на малюнок. Скільки в грибочків лежало в козинці?


Чи вистачить грибочків для всіх білочок?  Скільки ще потрібно грибочків, щоб їх стало так само як і білочок?


Скільки було шишок? Чи вистачить їх білочкам? Що зробити щоб білочок і шишок стало порівну?


Поглянь, скільки жолудів зібрали білочки? Чи буде їх порівну? Скільки жолудів не вистачає?


Молодці діти! А зараз білочки пропонують вам пограти з горішком!

Пальчикова гімнастика (З горіхами)
Цей горішок – фантазер. Він – чудовий масажер.
( Довільними рухами котити горіх по долоні)
Візерунчатий бочок . Розвиває кулачок.
Міцно ти його здави. Свою силу прояви.
( Почергово стискати горіх у лівій та правій долонях)
Білка ще й торгує трішки.
Продає свої горішки:
Лисичці-сестричці,
Вовчику-братику,
Ведмедику волохатому
Та зайчику вухатому.
 - Всі ці звірі  прийшли до білочки по горішки.
-Давайте визначимо, де хто знаходиться.


Білка - посередині, ведмідь - внизу, лисичя - ліворуч, вовк - праворуч, заєць - у горі.
Відгадайте загадку про улюблене дерево білочок, насіння з його плодів допомагає їм  врятуватися від голоду взимку.
Мов зелений їжачок,
має безліч голочок.
Поспішає до оселі
в новорічні дні веселі. (Ялинка)

_Молодці! 
-А зараз білочки пропонують вам зробити з конструктора, геометричних 
фігур чи з кубиків  ялинку та надіслати фото нам!

Білочкам вже час повертатися в ліс робити запаси на зиму.
 До побачення, малята!


08.11.2022

Добрий день, діти! 

Який у вас сьогодні настрій? А яка зараз частина доби за вікном?

Ой, погляньте хто це до нас завітав? 


Впізнали? Та це ж Сорока-білобока!

-Привіт, привіт малята! Запрошую вас зі мною у подорож до осіннього лісу!
Там на нас чекає багато цікавих завдань.


Молодці малята! 
Ви гарно впоралися із моїми завданнями, тому я вам приготувала приємний сюрприз, який знаходиться у мами!


01.11.2022

В гостях у бабусі



Добрий день, малята!

Ви давно були в селі? Запрошую вас до себе на гостину!






Погляньте, хто мешкає в в мене є на подвір'ї.


Діти, а ви знаєте, що їдять мої тваринки? Давайте перевіремо, а допоможе нам у цьому моя онучка Оксанка.


Молодці, тепер ви знаєте чим можна пригостити свійськиї тваринок!

Розглянь картинку.
- Скільки тваринок зображено?
- Яка тваринка найвища?
-Яка найнижча?
- Назви тварин по порядку зростання, від найнижчої до найвищої.

Давай перевіремо.
Тепер кролик - перший, 
Курка - ...
Вівця - ...
Корова - ...
Кінь -...

Діти, а зараз я пропоную вам пограти з пальчиками.




Діти, ви бачили скільки багато тварин є  у мене на фермі. А чи знаєте як вони всі називаються? Давайте пограємо у гру "Тато, мама, малюк. Свійсьі тварини"



Тепер ви точно будете знати всіх, всіх тварин з моєї ферми! 
Та мені вже час прощатися, до побачення!






25.10.2022



Добрий день, діти! 

Погляньте хто це до нас завітав?

Колобок запрошує вас у казкову подорож і хоче вас познайомити із новою цифрою. Отож, вирушаймо!


Отже, непосида Колобок вирушив до лісу. 

Якою цифрою ми позначимо кількість рум’яненького Колобочка? (Число «один» та цифра 1.) 



Аж тут назустріч Колобку вийшов Зайчик. Колобок подружився із Зайчиком, і далі вони помандрували разом. 


Один Колобок та один зайчик — скільки стало друзів? (Двоє, два.)



Отже, Колобок — один та зайчик — один. До одного додамо один — скільки буде? (Два.) Яка позначає кількість друзів. (Діти показують цифру 2.) 

А потім Колобок із зайчиком стріли не злого, а доброго вовка. І вовчик приєднався до гурту.



 Отже, Колобок і зайчик — два та вовчик — один. До двох додати один — скільки буде? (Три.) 

Ось ми і познайомилися із цифорою 3. Давайте подивимось на шо вона схожа.


Діти давайте подивимось відео про цифру 3.




18.10.2022



Добрий ранок, діти!

Погляньте хто до нас завітав - це песик Бублик. 

Погляньте, які картинки він нам приніс.





Шо це зображено?


Скільки квадратів?

Давайте порахуємо разом...


Скільки трикутників?


Рахуємо разом.


Скільки кругів?


Рахуємо разом.














Молодці, діти! Ви дуже кмітливі!








11.10.2022


Осінь в гості завітала



Привіт! 

Мене звати Яся, а тебе як?

Ти знаєш, яка зараз пора року?

Так, осінь і це моя найулюбленіша пора. Я дуже люблю гуляти осіннім парком та милуватися красою навколо.

Давай підемо у парк разом!











04.10.2022


Друзі, сьогодні у нас знову гість. Хто він? Спробуйте відгадати. 

Ось як цей гість розповідає про себе.

 В мене є три кольори,

 Всі для діла, не для гри.

 Пішоходи й водії

 Знають привила мої.

 Коли колір я міняю —

 Тих чи інших зупиняю.

 (Світлофор.)

 


Правильно, це світлофор. А звуть його Моргайко. Саме він сьогодні буде вашим товаришем по веселих іграх. Він хоче нас із вами запросити на веселе перехрестя, на якому керує дорожнім рухом.

Але на дорозі треба бути пильними, слід дотримуватись правил дорожнього і пам’ятати, де правий бік дороги, а де лівий. А ви, малята, знаєте їх? Давайте разом пригадаємо.

Діти, слухайте вірш та повторюйте за текстом

— Лелеко, лелеко довгоногий,

 Покажи додому дорогу!

 — Тупай правою ногою,

 Тупай лівою ногою,

 Знову — правою ногою,

 Знову — лівою ногою,

 Після — правою ногою,

 Після — лівою ногою.

 Ось тоді прийдеш додому!


Молодці, ось ми і пригадали де в нас ліва, а де права нога. 

А зараз погляньте на зображення та скажіть. скільки машин з находиться з лівого боку  від світлофора, а скільки з правого боку.  Яких машин більше?

Яка машинка має цифру 1?

Яка цифра зображена на червоній машинці? А яка на зеленій?



Малята, а зараз огляніться навколо та назвіть предмети, що знаходяться праворуч від вас а потім ті що ліворуч.

-Молодці!

Робота світлофора — керувати рухом, пильнувати порядок на перехресті. 

Звісно, він старанно робить це. Але іноді Моргайкові так хочеться поглянути в небо, помилуватися хмарками або польотом спритних пташок, що, як і машини, рухаються туди-сюди, розпростерши свої легкі крильця. Але не може світлофор відволікатися., а ще не вміє рахувати. Тому подивіться на малюнок та похахуцте всіх пташок, що рухаються у правий бік, а потім ті що рухаються у лівий бік.




Молодці малята! 

Світлофор Моргайчик вам дякує, що ви його розважили!

До побачення!



27.09.2022




Привіт, малята! Ви мене впізнали? Це ж я домовичок Кузя, я вже давно збирався до вас на гостину і ось прийшов!

я знаю, що ви вже трішки знаєте цифри та полюбляєте рахувати, а я теж все рахую і знаю одну лічилочку.

Повторюйте за мною!

Один, один, одиничка - 

До вікна летить синичка.

Та синичка лиш одна:

Дзінь, дзінь, дзінь біля вікна!

Один, один, одиничка - 

Полетіла синичка!


Яка цифра згадувалась у лічилці? 

Так, цифра - один. Пригадали її?


Діти, давайте азом з вами порахуємо посуд, що є у моєму господарстві. Погляньте на малюнок.



Скільки у Кузі чашок?

-Скільки  ложок?

- Скільки сковорідок?

-Скільки коструль?

- Скільки чайників?

-Чого у Кузі в господарстві найбільше? А чого найменше? 








22.09.2022

Малята, погляньте на малюнок. Що це? 

Назвіть кожне взуття.

А зараз відшукайте пару червичкам.


-Молодці, а зараз пограємо у гру "Що зайве?"





20.09.2022

Добрий ранок, малята!

До нас завітав один довговухий гість, здогадалися хто це?

Ось послухайте, що він про себе промовляє.

Зайчисько, мабуть, мій двоюрідний братик:

Я теж, як і він куцохвостий, вухатий,

Та мешкаю поруч із вами я, близько,

Тому що не дикий звірок я, а свійський,

Я в кліточці; в ліс я не бігаю, в поле,

Тому що я, друзі, не зайчик, а ... (кролик).



Наш гість, кролик Пушок розповів, що він зі своїми братиками та сестричками жив в однієї дівчинки. Але дівчинка була не дуже уважною чи, може, не вміла добре рахувати, тому ніяк не могла розкласти кроликам їх улюблені овочі. Дітки ви навчите її рахувати? 

-Погляньте, чи вірно дівчинка розклала овочі для кроликів.




-Скільки тут кроликів? А капустинок?
-Скільки капустинок потрібно добавить, щоб кроликів і капусти було порівну?


-Давай перевіремо!






-А тут капустин та кроливі порівну?
-Кого менше?
-Що потрібно зробити, щобкапустин було стільки, скільки і кроликів? 
Перевіремо!


А морковку дівчинка роздала правильно? Розглянь малюнки та скажи, що не так?


-Молодці, малята. Тепер наші кролики вдосталь наїдяться моркви та капусти!

Фізкультхвилинка «Кроленята»

Виконуйте ігрові рухи відповідно до змісту віршованого тексту.

Дітки моркву виривали,
(Нахиляються і імітують «виривання
моркви» із землі.)
Кроленят почастували.
(Простягають обидва руки вперед.)
Всім поклали по морквинці,
(Зображують, як «роздають моркву».)
Ще й погладили по спинці.
(«Погладжують» уявного кролика,
а потім відводять руки назад,
кладучи долоні на свою спину.)
Дуже вдячні кроленята
(Злегка вклоняються, склавши руки
на грудях.)
Моркву хрумають завзято.
(Зображують процес жування,
нахиляючи голову праворуч-ліворуч.)
А коли поласували,
(Потирають долоні.)
То жвавенько застрибали!
(Виконання різних видів стрибків)

-Діти, отже ми визначили, що кроликам потрібно стільки ж овочів, скільки і кроликів. Так?

А зараз подумайте  і скажіть:

Скільки овочів потрібно двом кроликам? (Стільки ж, тобто два овочі.)

Скільки овочів потрібно трійці кроликів? (Стільки ж, тобто три овочі.)

Скільки овочів потрібно чотирьом кроликам? (Стільки ж, тобто чотири овочі.)

Скільки овочів з’їдять п’ять кроликів? (Стільки ж, тобто п’ять овочів.)



Кролик Пушок, малята, прощається з вами і повертається до своїх вухатих братиків і сестричок.

До зустрічі!




14.09.2022



Добрий ранок!

Це дівчинка Катруся і вона хоче познайомити вас із своїми іграшками.





-Скільки іграшок лежить на першій картинці? (Багато)

Скільки іграшок на другій картинці? (Мало)

-Давайте порахуємо: скільки ляльок лежить на поличці? Покажи на пальцях (Три)

Скільки гумових качечок є на поличці? Покажи на пальцях (Дві)

-Назви іграшки, які лежать на другій  полиці.

Яка іграшка лежить між жабкою та собачкою? (Ведмедик)

-Молодці, ви дуже уважні!

Погляньте в Катрусі у кімнаті є ще одна поличка з іграшками.


-Порахуйте, скільки іграшок на верхній та на нижній поличці?

-На якій поличці іграшок менше? (На першій)

-А що потрібно зробити, щоб на верхній поличці іграшок стало стільки, скільки і на нижній? (Добавити ще одну іграшку) 

Давайте перевіремо.

Так, вірно!

-А що потрібно зробити, щоб на нижній поличці іграшок стало стільки, скільки і на верхній? (Забрати одну іграшку)

Давайте перевіремо.


-Молодці, а зараз трішки відпочинемо та порухаємось.


-Діти, погляньте: у Катрусі є ще багато м'ячиків.



-Давайте порахуємо скільки великих мячиків?

- А скільки маленьких?

-Яку форму має м'яч (Круглу)

-На яку фігуру схожий м'яч? (Круг)

-Погляньте на наступну картинку і назвіть усі іграшки, які також мають круглу форму та схожі на круг.



- Молодці, діти!

Катруся із вами прощається, а ви відшукайте у себе в кімнаті іграшки, які теж мають круглу форму.

До побачення!





13.09.2022

-Діти, давайте з вами разом пригадаємо цифри.



08.09.2022


Привіт, діти! Ви мене впізнали?

Так, я та сама білочка, що живе у вашому дитячому садку.

А чи знаєте ви чому я до вас завітала?

Тому що давно вас не бачила і засумувала за дітками, а ще хочу запросити вас зі мною у подорож.





Дітки, ви молодці! 

Ви гарно впоралися із завданям!

А чи сподобалася ця подорож вам?

Дякую за веселу подорож і до зустрічі на майданчику  у дитсадку!






07.09.2022


Діти, перегляньте веселий мультик про геометричні фігури та пригадайте їх назви.




19.07.2022

Зустріч з Крокодильчиком 




-Подивіться, хто до нас завітав.

- Та це ж крокодильчик, він ще маленький і любить гратися, відгадувати загадки та звичайно ж поїсти смачненьке.

-Діти, хочете пограти з крокодильчиком?

-Спершу відгадайте, де я живу?


- Може в цих будинках?


-Скільки їх? Скільки поверхів має найнижчий будинок? 

-А скільки найвищий?

-Як ви гадаєте, чи можу я тут жити?

-А можливо я живу у акваріумі?


- Хто може жити в акваріумі?

-Скільки рибок на малюнку? А крабів? Кого більше?


- А ось річка. Яка вона широка чи вузька?

-Чи я можу тут жити? Так, це моя рідна домівка.

-А ще я дуже люблю попоїсти смачненьке але не вмію рахувати, діти ви мені допоможите порахувати предмети?



- Скільки груш, а скільки яблук?

-Чи яблук стільки, скільки груш?

- Тек, їх порівну. 





-Порахуй жабок і комарів.

-Кого менше?

-Скільки потрібно добавить жабок щоб їх з комарями стало порівну?



-Порахуй ляльки і піраміди?

-Їх прорівну чи ні?




-Молодці, ви вже гарно вмієте рахувати.

-А тепер, я пропоную вам пограти у гру "Шо зайве?" подивись на малюнок і скажи яка фігура зайва і чому.








-Молодці, малята. Я дуже гарно провів із вами час але зараз мені пора вертатися додому, тому говорю вам 

до побачення, до нових зустрічей!







05.07.2022

Доброго ранку любі діти,

Раді вас вітати

Щастя і здоров’я вам

Хочем побажати


Діти, розгляньте малюнок, що на ньому зображено?

(На лісовій  галявині стоїть будиночок без дверей і даху.)

Чи хтось мешкає у будиночку? Чому? (Жити в ньому небезпечно)

Але, ось з’явились перші мешканці.

-Хто прийшов до будиночка найпершим? 

-Скільки стало мешканців будинка?


-Хто прийшов наступним? Скільки тепер стало мешканців?


-Подивись уважно на малюнок і скажи хто прийшов у будинок останнім?

-Порахуй мешканців будинка?

-Назви хто прийшов першим, другим, третім?

- Молодець!

-Діти, наші звірятка засумували, бо в такому будиночку  їм холодно жити і дощик може йти. Жити в ньому небезпечно.

Аж раптом до них прийшла подружка і щоб розвеселити друзів принесла кольорові м'ячики.

- Діти, як ви гадаєте, чи всім вистачить м'ячиків? Давайте перевіремо.


- Кому не вистачило 
м'ячика?  

-Чого більше м'ячиків чи звірят? 

-На скільки звірят більше?

-Що треба зробити, щоб м'ячиків стало однаково?

- Діти, давайте і ми з вами пограємо з м'ячиками.




- Діти, лисичка принесла своїм друзям звірятам ще і подарунок але подарує вона їм тоді коли вони виконають задання. Допоможемо звіряткам?














- Молодці, що так швидко впоралися із завданнями.

А ось і подарунок від лисички. Вона дарує звірятам дах для будинку, що їм було затишно в ньому жити. 

-Давайте подивимось на малюнок і визначемо, який дах підійде найбільше.


-Так, звичайно трикутний, молодці!


- А зараз давайте вибиремо двері для будиночка.


- Звичайно, що до нашого будинка найбільш підійдуть прямокутні двері.


 
- Діти, подивіться які раді звірятка, що в них тепер відремонтованй будинок із дахом та дверима. Тепер в ньому буде затишно і безпечно.


28.06.2022

Лунтик та його друзі





Привіт! Це – Лунтик! 

Я хочу пограти з вами  та  своїми друзями.

- Діти, а хто це так робить?

 Ж-ж-ж, ж-ж -ж!

- Так, це бджілка! Давайте порахуємо скільки бджілок літає на лужку.








Діти наші бджілки літали по квіточках і назбирали меду, давайте їм допоможемо відшукати свій вулик.
 Маленьку бджілку - у маленький вулик, а великі - у великий вулик.

-Порахуйте, скільки бджілок у 1 вулику, у 2 вулику, у 3 вулику?
У якому вулику бджілок найбільше? А і якому найменше?



Ось ця гусінь витівниця 

Всім відома жартівниця

Рано в ранці тихо встала

Фрукти всі понадгризала

І лежить відпочиває

Назви цих фігур не знає.

Ти фігуру відшукай

Голосно їй назву дай!



- Молодці, малята. А зараз давайте разом з Бедриком порухаємося.


Ой, погляньте хто з’явився на нашій галявині?



Скільки їх? А квіточок?

 Метеликів скільки стільки і квіточок? 

Чи вистачить квіточок для кожного метелика? 

А що потрібно зробити щоб метеликів стало так само як і квіточок?


1.     Цей метелик любить квіти,

Як йому всі облетіти.

Ти йому допоможи

І доріжку покажи











- Ой, а хто це там сховався?

-Привіт я шукаю своїх братиків-жучків, але я не вмію рахувати, ви мені допоможете? Тисніть на посилання.

Гра "Знайди пару"

– Ну що дітки вам сподобалося грати з моїми друзями? І мої друзям також дуже сподобалося з вами грати!

-Діти я хочу у вас дещо попросити. Справа в тому, що моєї подружки Міли скоро день народження і я хотів їй намалювати малюнок, але не маю фарб та і малювати я не вмію.

А я знаю, що ви всі вмієте гарно малювати, тож може допоможете мені намалювати подарунок для Міли.

Я з нетерпінням буду чекати на ваші малюнки!




До зустрічі!



15.06.2022

Дидактична гра "Що зайве?"



14.06.2022

Прогулянка з Машею









- Так, три ведмеді! 

Тому запрошуємо вас поринути у світ пригод разом з Машею.



-Розгляньте картинку, які дерева ви бачете на малюнку?

-Назви дерево з товстим стовбуром, з тонким стовбуром.

- Де сидить білочка?

-Скільки зайчиків ти бачеш на малюнку?

- А скільки метеликів? Скільки пташок?

-Кого більше метеликів чи пташок?

-Яких тварин найменше?

Маша доки гуляла лісом збирала гриби і заблукала, ходила ходила і знайшла хатинку.

-Пригадайте, що Маша робила в хатинці?

- А можна робити шкоду, ламати меблі, їсти чужу їжу, робити безлад у безлад у хатинці? 

- От і нашій Маші стало соромно, що вона таке накоїла і вирішила виправити все. 

- Діти допоможемо Маші прибрати у хатинці і поставити все на свої місця?


- Допоможи Маші застилити ліжечка одіяльцями, з'єднай їх за величиною.


- Допоможи Маші розкласти правильно ложки та розставити посуд.

- Ой, діти, Маша згадала що зїла всю кашу. І чим же вона тепер пригостить господарів будинку. Вона оглянула кухню знайшла овочі та фрукти і вирішила зварити борщ і компот. 

- Допоможемо Маші?


Гра "Варимо борщ і компот" - натисніть на посилання.

-Молодці, діти, а зараз давайте порухаємось разом з Машею.




- А ось уже і господарі поспішають додому.

- Маша вийшла їм на зустріч, попросила вибачення за те що господарювала у їхній хатинці і запросила скуштувати її страви!

- Родина Ведмедів спочатку тршки здивувалась, що Маша була у їхній господі, а потім подружилися з нею.


- Маша запросила родину Ведмедів до стололу, допоможи Маші правильно розставить стільчики, назви де чій стілець.


- Три ведмеді подякували Маші, що вона приготувала їм сманий обід і провели її додому.




07.06.2022

Олівець-малювець

-Добрий день, діти!

-До нас сьогодні завітав незвичайний

 гість: Олівець-малювець!

- Привіт, малята!

Та він прийшов не сам, а зі своїми братами. Здогадайтеся хто вони, відгадавши загадку?


Носики в нас кольорові:

Білі, чорні та бузкові,

Жовті й сині на кінці,

Це, звичайно, ...


- Так, це олівці!

А іще у Олівця-малювця є сестрички - фарби.





І от, коли ми всі збираємося разом, то схожі на нашу маму - веселку.



-Діти як ви думаєте чому?

- Які кольори має веселка?

Послухайте віршик.

- На гість Олівець-малювеці трішки зажурився, бо дуже хочеться йому помалювати.
- діти, а давайте подумаємо, що може намалювати олівчик червоним, жовтим, синім, зеленим, фіолетовим кольором.
(відповіді дітей)


Олівець- малювець пропонує зіграти з ним іще в одну цікаву гру "Що зайве?"










- Молодці, малята. Ви гарно попрацювати. 

- А чи є у вас улюблений колір? Який він?

- Діти, ви хочете зробити для Олівця-малювця подаруночок.

Тоді надішліть нам фото із квіточкою того кольору, який вам найбільше подобається. 

-До побачення, діти!







Дидактична гра "Відгадай, що звучить"



Немає коментарів:

Дописати коментар